Monitoring sociálních sítí a online prostředí

Představte si, že byste měli přehled o všem, co se píše o Vaší značce, produktu či službě na internetu!
Nebylo by to pro Vaši společnost přínosem?

Dokážeme monitorovat, zachycovat a analyzovat veškeré zmínky, které se kdy objevily, nebo kontinuálně objevují v online prostředí (např. diskuzní fóra, diskuze pod články, sociální sítě). Zatímco monitoring zachycuje veškeré zmínky o Vaší značce/produktu či službě po celém internetu, ambassadoring nastupuje teprve až ve druhé fázi a představuje vstupování do těchto diskuzí a ovlivňování povědomí o značce.

Dokážeme Vám předložit zajímavé poznatky:

  1. Procento negativních a pozitivních příspěvků
  2. Tonalita a charakter komunikace o Vaší značce
  3. Postoj veřejnosti vůči Vaší značce, produktu či službě
  4. Analýza konkurence a objemu diskuzí o konkurenčních značkách v porovnání s Vaší značkou

Na základě analýzy budete mít přesný přehled o postoji veřejnosti vůči Vaší značce a zároveň možnosti plošného ovlivňování názorů. To všechno znamená, že budete mít před Vaší konkurencí solidní náskok. Není třeba zapomínat na to, že hlavní zdroj utváření názorů na značku, produkt, či službu jsou právě doporučení od známých či doporučení v diskuzích nebo různé hodnocení na internetu.

Co dokážeme?

  • Dokážeme pravidelně monitorovat názory lidí o Vaší značce, produktech či službách a sledovat meziměsíční vývoj
  • Dokážeme monitorovat úspěšnost kampaní a jejich dopad do povědomí o značce/produktu
  • Dokážeme poradit, které produkty či služby jsou pro uživatele zajímavé a které naopak nejsou
  • Dokážeme pomoct identifikovat uživatele, kteří svým působením pomáhají Vaší značce, produktům či službám
  • Dokážeme pracovat s influencery, vytvářet identity, vstupovat do diskuzí a ovlivňovat povědomí o Vaší značce, produktu či službě

Co tím získáte?

  • Lepší přehled o názorech, kritice a zkušenostech s produkty nebo službami Vaší značky
  • Budete moci lépe strategicky řídit rozvoj produktových řad (v návaznosti na veřejné názory a trendy)
  • Vhodně alokovat Vaše investice
  • Vyvarovat se komunikaci v rámci témat a příspěvků, které vzbuzují negativní reakce
  • Sledovat trendy a být vždy o krok napřed před konkurencí

Zaujala Vás některá z těchto služeb? Zanechte nám zprávu níže ve formuláři a my Vám připravíme nabídku na míru!