Multi-product Facebook Ads neboli novinka Facebooku v oblasti reklamy

20. 5. 2015 | Bc. Kristýna Jonáková

Mnozí z vás již jistě zaznamenali, že v druhé polovině února Facebook vypustil do světa nový druh reklamy. Říkáte si, jaké by to bylo, kdyby se v jedné reklamě zobrazovalo 3 až 5 fotografií a každá z nich by odkazovala na jinou část vašeho webu? Tak čtete dále.

Multi-product Facebook Ads vybízí přímo k tomu, abyste zapojili více ze své kreativity. V základním nastavení máte předvolené tři sady obrázků, zvolit jich však můžete až 5. Vyberte tedy nejlépe každý jiný. Jednotlivé obrázky pak propojte s různými odkazy na váš web. Pokud tedy máte například e-shop s oblečením, vyberte od každého druhu jednu fotografii a k ní napojte odkaz na daný produkt.

Při nastavování reklamy je však nutné se řídit pár pravidly.

  • Dodržujte doporučenou velikost obrázků (600 x 600 pixelů). Budou se vám tak zobrazovat všude a ve správné kvalitě a rozlišení.
  • Omezení je také u textů. Nadpis může obsahovat maximálně 25 znaků, popis odkazu 90 znaků. Snažte se tedy vše podstatné popsat v tomto rozsahu.
  • Poslední pravidlo platí u jakéhokoliv typu reklamy na Facebooku. Obrázek nesmí obsahovat více jak 20% textu.

Příklad:

Takže směle do toho. Rozhodně jsou Multi-product Ads pro uživatele Facebooku stále neokoukaným typem reklamy a tudíž jsou pro ně i atraktivnější a vy máte větší šanci, že zaujmete. Tento typ reklamy doporučujeme zejména pro e-shopy. Díky tomu, že reklama umožňuje zobrazovat tři a více fotografií jednotlivých produktů, spolu s konkrétním odkazem na výrobky v e-shopu, se sníží i náklady na reklamu a to 50%. Naopak nedoporučujeme dělat tyto reklamy pro klasické weby, jelikož zde tvoříme kampaně pomocí konkrétních reklam a vedeme je na jednu landing page, popřípadě na akční stránku.

Pokud si nevíte s nastavením reklamy rady, obraťte se na nás.

Zavřít

Zaregistrujte se a sledujte novinky a tipy ze světa online marketingu. Dostanete jako první vědět hned jak vydáme nový Ebook nebo publikujeme nový článek na blogu.