Case Studies

Máme za sebou desítky spokojených klientů a zajímavých Case Studies z realizovaných kampaní. Ty vybrané, veřejně publikované, si můžete prohlédnout níže v prezentacích. Pokud by Vás zajímaly další naše dosažené výsledky, rádi se s Vámi osobně potkáme a naše Case Studies Vám představíme. Zanechte nám níže na sebe kontakt.

Bubbleology:

Beehive International School:

KONTAKT

Napište nám níže do formuláře na Vás kontakt a o jakou společnost či stránku se jedná a my se s Vámi spojíme.

REFERENCE ZÁKAZNÍKŮ

Španělská centrála pro cestovní ruch spolupracovala s firmou LCG na propagaci Světového dne tapas v květnu a červnu 2016. Cílem kampaně bylo rozšíření povědomí o španělské gastronomii a jejím speciálním produktu, kterým jsou tapas. S firmou LCG jsme úzce spolupracovali na propagaci loga akce a speciálně vytvořených stránek Světového dne tapas, a to jak prostřednictvím vybraných webových stránek, tak i na sociálních sítích. S propagací jsme byli velice spokojeni. Firmu LCG rádi doporučíme.

Teresa Ortiz, ředitelka
Španělská centrála pro cestovní ruch Turespaňa
Kancelář OET Vídeň

Španělská centrála pro cestovní ruch Turespaňa

Děkuji za velmi přínosné školení na téma sociální sítě, které bylo šité na míru dle našich požadavků. Profesionální přístup byl vidět jak na přípravě prezentace, tak v průběhu školení. Pan Lambert měl smysluplné odpovědi na všechny moje otázky, líbil se mi přesah který propojuje celý on-line marketing, tak aby vše dávalo smysl.

Po těchto zkušenostech jsme si nechali udělat od LCG audit našich aktivit na sociálních sítích. Dostalo se nám skvěle zpracované prezentace, konkrétních rad a návodů jak řešit nedostatky, které audit odhalil. Vše teď uvádíme v praxi a těšíme se na skvělé výsledky.

Linda Víšková
ERV Evropská pojišťovna, odd. marketingu a komunikace

ERV Evropská pojišťovna

Školení od LCG New Media pro mě bylo velice přínosné. Všechny media jsem znala, ale pouze z pohledu Hospitality segmentu a pan Lambert mě vysvětlil jak je to v celé šíři. Začala jsem už některé informace a nové znalosti používat a je to pro mě přínosné. Nejvíce mi pomáhá informace, kdy při kterém rozhodování zákazníka při prodeji, používat tu správnou marketingovou kampaň, tak aby byla co nejúčinnější.

Petra Grycová
předsedkyně Pražské krajské sekce Asociace Hotelů a Restaurací ČR

Asociace hotelů a restaurací ČR

Zavřít

Zaregistrujte se a sledujte novinky a tipy ze světa online marketingu. Dostanete jako první vědět hned jak vydáme nový Ebook nebo publikujeme nový článek na blogu.