BLOG

20. 10. 2017 | Lenka Rejthárková

Instagram – tipy a triky

Čáry máry, Instačáry! Pojďme se podívat na vychytávky Instagramu, o kterých jste možná neměli ani tušení.

PŘEČÍST ČLÁNEK

17. 10. 2017 | František Lorenc

Struktura PPC kampaní - pořádek dělá přátele

Jak postupovat při přípravě PPC kampaní? Pár osvědčených tipů máme. Pojďme se na ně podívat.

PŘEČÍST ČLÁNEK

11. 10. 2017 | Daniela Lambertová

Strašák jménem SHADOWBAN:
Co je zač a jak mu předejít

Cenzura na Instagramu existuje. O co jde a za co můžete dostat shadowban, se dočtete v novém blogu.

PŘEČÍST ČLÁNEK

8. 10. 2017 | Markéta Lasotová

Novinka! Hlasování v Instagram Stories

Už jste si toho určitě všimli. Před pár dny zaplavily Stories hlasovací stickery. Novinka, díky které jsou Stories zase o něco interaktivnější a zábavnější. Pojďme se jim společně podívat na zoubek!

PŘEČÍST ČLÁNEK

4. 10. 2017 | Hana Cintlová

Jak vylepšit Instagram? – Buďte světoví!

Čím žije Instagram celý rok? Zásobu inspirací, které hýbou světem, najdete v kalendáři. Přečtěte si, jak vylepšit svůj Instagram o světový nápad.

PŘEČÍST ČLÁNEK

26. 9. 2017 | Zuzka Zusková

Žebříček mikroinfluencerů

Slyšeli jste už o mikroinfluencerech? Přinášíme vám unikátní žebříček českých mikroinfluencerů, kteří mají skvělý potenciál na Instagramu!

PŘEČÍST ČLÁNEK

21. 9. 2017 | Vojtěch Lambert

Statistiky Instagram a Facebook slibují zářivou budoucnost video obsahu

Znáte to. Neustále je mezi klienty a agenturami řešeno, jestli stačí v obsahu fotky, používat GIF nebo videa. I když Facebook preferuje ve svém algoritmu videa a nabízí je před fotografiemi, mají fotografie na Facebook i Instagram svoje místo.

PŘEČÍST ČLÁNEK

12. 9. 2017 | Jan Matyáš

Facebook v číslech aneb 10 zajímavých statistik pro rok 2017

V článku se dozvíte následující: Skomírá Facebook? Co je podle statistik v roce 2017 nejvíce trendy?

PŘEČÍST ČLÁNEK

7. 9. 2017 | Petra Vrbová

Error 404 aneb jak chytře a elegantně vydesignovat chybovou stránku

Můžete na to kdykoli narazit. Stává se to každému. Je to naprosto normální, ale buďte v klidu. Dá se s tím pracovat. O čem je řeč? O Error 404 neboli chybových stránkách.

PŘEČÍST ČLÁNEK

24. 8. 2017 | Zuzka Zusková

Typy videí na YouTube: 1. část

Chcete mít přehled o tom, jaké typy videí natáčí youtubeři na YouTube? Teď už se neztratíte ani mezi pojmy, jako je Daily Vlog, DIY, Draw My Life a další. Přečtěte si náš blog a budete mít jasno!

PŘEČÍST ČLÁNEK

20. 8. 2017 | Tomáš Boleslav

Jednostránkové weby: Jsou dobré nebo špatné pro SEO?

Jednostránkové weby jsou v dnešní době velmi populární. Jaké jsou jejich výhody a nevýhody jednostránkových prezentací a jejich dopady na SEO?

PŘEČÍST ČLÁNEK

15. 8. 2017 | Lenka Rejthárková

4 tipy pro správu firemního Instagramu

Máte chytrý telefon (kdo by v dnešní době neměl, že?) a v něm firemní profil na Instagramu. Jenže ten spinká. Mrkněte na 4 tipy, jak ho probrat k životu.

PŘEČÍST ČLÁNEK

8. 8. 2017 | Hana Cintlová

Další 3 kroky k lepším textům

Co (ne)dělat po napsání textu? Víme, jak ošálit autorskou slepotu.
Přečtěte si 3 tipy, jak předejít noční můře každého copywritera!

PŘEČÍST ČLÁNEK

4. 8. 2017 | Markéta Lasotová

3 grafiky pro zajímavější obsah
sociálních sítí

Okořeňte svoji zeď na Facebooku zábavnou a populární grafikou. Infografiky, 360° fotky nebo hravé gify zaručeně vystřelí oblíbenost vašeho profilu.

PŘEČÍST ČLÁNEK

27. 7. 2017 | Daniela Suchanová

Emotikony pod drobnohledem: slzy, smích a srdíčka posíláme nejčastěji

Seznamte se s emojis, které za poslední měsíc ovládly Facebook. Prý nejčastěji brečíme smíchy. LIKE pokud souhlasíte, v opačníém případě chceme vašeho TOP vidět v komentářích.

PŘEČÍST ČLÁNEK

20. 7. 2017 | Petr Koubek

Jak (ne)komunikovat na firemním Facebooku

Sociální sítě jsou od toho, aby se na nich komunikovalo. Investice do krásných vizuálů a videí jsou vám více méně k ničemu, pokud se svými fanoušky nechcete bavit.

PŘEČÍST ČLÁNEK

17. 7. 2017 | Vojtěch Lambert

Instagram hlásí novinku: Cílení na vlastní audience je zde nyní k dispozici

Taky jste to řešili? Váš klient měl silný profil na Instagram, ale cílit jste mohli vlastní audience, které byly aktivní pouze na Facebook? Pak je tento update jak dělaný pro vás, vaše profily a klienty.

PŘEČÍST ČLÁNEK

10. 7. 2017 | Petra Vrbová

“Příspěvky na Google”.
Nová funkce Google Business

Google je neustálou továrnou na „zlepšováky“ a nové „vychytávky“, a proto před několika dny vypustil do světa novou funkci, a to tzv. Příspěvky na Google (Post on Google).

PŘEČÍST ČLÁNEK

3. 7. 2017 | Jan Matyáš

Podobné okruhy uživatelů – když už základní cílení nezabírá

Využili jste cílení na maximum ? Frekvence oslovených lidí se zvyšuje úměrně s dobou trvání kampan í? Zvyšují se tím i náklady ? Nevíte si rady jaké další cílení vyzkoušet ? Dejte šanci podobným okruhům uživatelů.

PŘEČÍST ČLÁNEK

25. 6. 2017 | Zuzka Zusková

Slovníček 21. století. Aneb kdo je influencer, youtuber nebo bloger.

Přijde vám, že vaše okolí mluví jazykem, kterému nerozumíte? S námi už si influencery, youtubery, blogery ani vlogery nespletete!

PŘEČÍST ČLÁNEK

19. 6. 2017 | Tomáš Boleslav

Mobilní index ve vyhledávání se blíží

Mobilní index ve vyhledávání Googlu se blíží. Zapracujte na svém webu už nyní a získejte tak náskok přes konkurencí.

PŘEČÍST ČLÁNEK

12. 6. 2017 | Markéta Lasotová

Jak na videa a gify pro Facebook a Instagram

Nevíte jak nahrát gif? Jde vám z parametrů pro videa hlava kolem? Chcete rozhýbat vaši facebookovou zeď nebo instagramový profil? Poradíme vám jak na to.

PŘEČÍST ČLÁNEK

7. 6. 2017 | Hana Cintlová

3 kroky k lepším textům

Dobrý copywriter své texty neustále vylepšuje. Jak na tom zapracovat ještě předtím, než začnete psát? Máme pro vás 3 tipy, se kterými to bude hračka!

PŘEČÍST ČLÁNEK

4. 6. 2017 | Lenka Rejthárková

Diagnóza Instagram: co nejvíce zveřejňujeme?

Napadne vás občas, co všechno jsme ochotni udělat kvůli fotce na Instáč? A jaké jsou nejčastější témata fotografií na Instagramu?

PŘEČÍST ČLÁNEK

28. 5. 2017 | Daniela Suchanová

Selfie filtry a instagram stories v novém kabátě

Když před necelým rokem přišel Instagram se svými inovacemi, bylo jasné, že to bude pecka, ale na druhou stranu asi nikdo nečekal, jak rychle jeho Stories budou konkurovat SnapChatu.

PŘEČÍST ČLÁNEK

22. 5. 2017 | Petr Koubek

Jak zachytit pozornost na Facebooku

Vizuály, které firmy používají k propagaci na Facebooku, jsou v mnohém podobné billboardům u dálnic. Máte zhruba stejný počet vteřin, než uživatel ve svém newsfeedu prosviští kolem vaší reklamy a zabere mu asi tak stejnou plochu zorného pole.

PŘEČÍST ČLÁNEK

12. 5. 2017 | Vojtěch Lambert

Analytics ve Facebook – co umí a k čemu ho použít?

Nedávno Facebook naroloval do Business Manageru novinku – Analytics. Nesrovnalosti mezi Google Analytics a kampaněmi na Facebook je každodenní chleba marketéra.

PŘEČÍST ČLÁNEK

1. 5. 2017 | Jan Matyáš

Facebook – přesah cílových skupin

Jednoduchý návod v  business manageru pro optimalizaci reklamních kampaní na facebooku.

PŘEČÍST ČLÁNEK

18. 4. 2017 | Lenka Rejthárková

Jak obejít INSTAGRAM? Aneb jak připravit kampaň na nábor followerů

Placená kampaň na nábor followerů – že to na Instagramu nejde? Ne tak docela. Přesvědčte se v našem blogu, že nic není nemožné!

PŘEČÍST ČLÁNEK

11. 4. 2017 | Tomáš Boleslav

Změna vnímání slov s přesnou shodou v Google Adwords

Jednou z nejdůležitějších novinek v Adwords za poslední měsíc je změna vnímání slov s přesnou shodou. Blízké varianty budou nově zahrnovat kromě překlepů, množného čísla, příslovců apod. také pořadí slov a výrazy s funkčními slovy.

PŘEČÍST ČLÁNEK

31. 3. 2017 | Hana Cintlová

Čeština a čísla aneb 3 pasti na copywritera

Čeština a čísla. Že to nejde dohromady? Ale ano! Ani copywriter se jim v textech nevyhne. Ukažme si 3 případy, kdy nás čísla nejčasti svádí k chybám.

PŘEČÍST ČLÁNEK

28. 3. 2017 | Lenka Rejthárková

4 tipy jak rozpohybovat firemní facebook

V dnešní době využívá sociální sítě pro zviditelnění snad každá firma. Někteří se o svůj profil starají sami a jiní ho v lepším případě svěří do rukou marketingové agentury, která ví, jak na to.

PŘEČÍST ČLÁNEK

23. 3. 2017 | Petr Koubek

Hater, sprosťák, šťoural aneb jak na facebook a nenávist

Každá internetová diskuse je má a těžko se jim dá úplně vyhnout. Přitom “hater” v češtině nemá přesný ekvivalent. Opis “ten, který nenávidí” zní podivně indiánsky a “nenávistník” je sice krásné slovo, ale nikdy v životě ho nepoužijete.

PŘEČÍST ČLÁNEK

17. 3. 2017 | Daniela Suchanová

3 kroky k úspěšnému instagram profilu

Sociální sítě jsou sofistikovaným nástrojem pro zviditelnění. Každá z nich ale vyžaduje odlišný přístup k tvorbě obsahu na míru cílové skupině. Dnes se podíváme na zoubek Instagramu a naučíme vás, jak ve třech krocích vystoupit ze stínu ostatních profilů.

PŘEČÍST ČLÁNEK

10. 3. 2017 | Petra Vrbová

Co je Facebook Pixel a proč ho musíte mít?

Nevíte si rady s Facebook Pixel? Přečtěte si, co Facebook Pixel vlastně je, pro koho je vhodný a jak ho používat!

PŘEČÍST ČLÁNEK

1. 3. 2017 | Vojtěch Lambert

Facebook oznámil spuštění reklamy pro Instagram Stories

S prvním březnem oznámil Facebook otevření nové reklamní platformy pro inzerenty – reklamu v rámci Instagram Stories. Jedná se o dlouho očekávanou novinku, kterou ocení všechny značky a firmy, které zajímá zásah uživatelů Instagram přímo v těchto osobních příbězích.

PŘEČÍST ČLÁNEK

22. 2. 2017 | Tomáš Boleslav

Responzivní reklama - mocný nástroj pro získávání zákazníků

Responzivní reklama v obsahové sítí je velmi zajímavým formátem reklamy a Google jejím nasazením dal inzerentům do rukou nástroj, jakým lze oslovit nové potenciální zákazníky.

PŘEČÍST ČLÁNEK

17. 2. 2017 | Hana Cintlová

Jak se stát copywriterem – fajnšmekrem?

Přečetli jste už spoustu návodů o tom, jak se stát copywriterem? Baví vás psaní textů a hledání pravopisných chyb? Chcete v tom být ještě lepší? – Čtěte dál!

PŘEČÍST ČLÁNEK

14. 2. 2017 | Lenka Rejthárková

Jak získat followers na Instagramu?

Založili jste si účet na Instagramu a chcete mít profil, na kterém se to bude hemžit lajky a komentáři? Využijte všech možností, které Vám tato hravá platforma nabízí.

PŘEČÍST ČLÁNEK

3. 2. 2017 | Petr Koubek

Tone of voice, tón komunikace aneb jak správně naladit váš Facebook

Tón komunikace vaší facebookové stránky je zjednodušeně to, jak se svými zákazníky mluvíte. Většina firem si “tone of voice” dlouze a přesně nastavuje v rámci korporátní identity a marketingové strategie.

PŘEČÍST ČLÁNEK

29. 1. 2017 | Petra Vrbová

Maličkosti, které mohou markantně zvýšit míru konverze vašich dopadových stránek

Landing page (nebo dopadová stránka) skýtá nejen potenciál pro získávání nových klientů, kontaktů, ale také široký prostor pro kreativitu a experimenty, který je vám k dispozici.

PŘEČÍST ČLÁNEK

23. 1. 2017 | Daniela Suchanová

Český instagram v číslech: zajímavé statistiky, které stojí za zhlédnutí.

Na začátku to byla jen nenápadná mobilní aplikace. Dnes je Instagram jednou z nejatraktivnějších sociálních sítí pro sdílení fotografií vůbec.

PŘEČÍST ČLÁNEK

14. 1. 2017 | Eldar Vagabov

Nová verze Instagramu vám umožní ukládat své oblíbené příspěvky!

Pokud jste aktivní uživatelé aplikace Instagram, což je v dnešní době skoro „každý druhý“, tak jste bezpochyby narazili na nějakou fotografii, kterou jste si chtěli uložit a později si ji třeba prohlédnout znovu.

PŘEČÍST ČLÁNEK

5. 1. 2017 | Vojtěch Lambert

Jaké budou trendy v sociálních sítích v roce 2017?

Máme za sebou velmi dynamický rok 2016, který byl plný novinek, vývoje a změn na poli sociálních sítí.

PŘEČÍST ČLÁNEK

16. 12. 2016 | Radek Šnajdr

Instagram nasbíral 600 milionů uživatelů a vesele sbírá dál

Během letošního roku se obrázková sociální síť téměř nezastavila. Chvíli co chvíli ze sebe chrlila nové možnosti, funkce a vychytávky, které potěšily nejen běžné uživatele, ale také marketéry.

PŘEČÍST ČLÁNEK

28. 11. 2016 | Eldar Vagabov

Máte pocit, že nevyděláváte dost peněz? LinkedIn přichází s inovací, která Vám pomůže.

LinkedIn přichází s tzv. Salary, díky které proniká do svých vnitřních dat s cílem přiblížit vám – členům údaje o tom, kolik byste si na vašich pozicích měli vydělávat.

PŘEČÍST ČLÁNEK

25. 11. 2016 | Daniela Suchanová

Facebook si pohrává s písmem: překvapí změnou velikosti i formátováním

Zmínkou o tom, že se v newsfeedu začaly objevovat příspěvky psané jinou velikostí, vás určitě nepřekvapíme. Co vám ale může vrtat hlavou, je to, jak toho vlastně dosáhnout?

PŘEČÍST ČLÁNEK

18. 11. 2016 | Vojtěch Lambert

Facebook přidává novou možnost pro vlastní audienci

Jak moc efektivní cílit na vlastní audience, jako jsou databáze, návštěvníci webu nebo lidi co interagovali s vaším videem nebo v rámci Leads Ads kampaní je jasná věc.

PŘEČÍST ČLÁNEK

11. 11. 2016 | Petra Vrbová

AdWords – Statistiky aukcí

AdWords nabízí velmi užitečný přesto poměrně podceňovaný prostředek porovnání s konkurencí. Jedná se o tzv. Statistiky aukcí. Tato šikovná funkce vám pomůže identifikovat, jak si stojíte s konkurencí v rámci reklamy.

PŘEČÍST ČLÁNEK

4. 11. 2016 | Kristýna Jonáková

Nově Instagram umožní nakupovat přímo z aplikace

Sociální síť Instagram pod taktovkou Facebooku přichází s novinkou.
A to konkrétně s novou funkcí nakupování.

PŘEČÍST ČLÁNEK

2. 11. 2016 | Jana Krátká

Kdy publikovat příspěvky na Facebook?

Pravidelnou aktivitou na Facebooku, kdy fanoušky bavíme či jim předáváme jiný hodnotný obsah, tvoříme na své facebookové stránce komunitu a důvěru. Vedle toho je důležité znát nejen cílovou skupinu svých fanoušků, ale také to, kdy jsou nejvíce na Facebooku aktivní.

PŘEČÍST ČLÁNEK

30. 10. 2016 | Eldar Vagabov

Instagram přichází s dalšími inovacemi

Vypadá to, že tento rok bude rokem inovací pro Instagram, ačkoliv i to je otázkou úhlu pohledu na věc. Dá se považovat za inovaci vytvoření něčeho, co už nabízí jiná sociální platforma?

PŘEČÍST ČLÁNEK

25. 10. 2016 | Radek Šnajdr

Marketing Festival 2016 – co si zapsat za uši

Svátek digitálního marketingu se po roce zase vrátil. Letos však ne do Brna, jak tomu bývávalo, nýbrž o pár kilometrů dál. Skoro až na hranici s Polskem.

PŘEČÍST ČLÁNEK

17. 10. 2016 | Vojtěch Lambert

Workplace : Rozšíření používání Facebook do firemních procesů

Základem osobního i profesního života je komunikace a sdílení informací. Facebook nabízí pro osobní komunikaci Whatsapp či integrovaný Facebook Messanger.

PŘEČÍST ČLÁNEK

7. 10. 2016 | Petra Vrbová

Spása pro marketingové analytiky
"VIVA REPORT"

Pojďme uzavřít sázku. Kdybych vám zadala sledované období a webovou stránku a chtěla po vás, abyste zjistili počet návštěv stránky, podíl organického a placeného vyhledávání, počet konverzí a získaných fanoušků na Facebooku, Instagramu, LinkedIn a ještě Twitteru.

PŘEČÍST ČLÁNEK

3. 10. 2016 | Radek Šnajdr

Facebook přichází s novým typem dynamických reklam

Modrá sociální síť se jen tak nezastaví. Aktuálně přichází s novinkou týkající se dynamických reklam. Ty se zaměří na retail a budou zobrazovat dostupné produkty obchodů, v jejichž blízkosti se zrovna nacházíte.

PŘEČÍST ČLÁNEK

27. 9. 2016 | Daniela Suchanová

Neomezené cvrlikání začíná!
Twitter mění pravidla 140 znaků.

Pokud jste si jen horko těžko zvykali na pravidla, která se vázala k používání komunikační platformy Twitter a konečně se naučili vtěsnat své myšlenky do 140 znaků, vězte, že na velikosti už nezáleží.

PŘEČÍST ČLÁNEK

19. 9. 2016 | Jana Krátká

Proč používat hashtagy na Facebooku a k čemu nám mohou být užitečné?

Hashtagy jsou tzv. klíčová slova, která pomáhají  k lepšímu indexování obsahu poskytnutému uživatelům. Původně se začaly objevovat na Twitteru, ale brzy se rozšířily i do ostatních sociálních sítí. Dnes se jako označení klíčového slova používají běžně na sociálních sítích, mj. na Facebooku.

PŘEČÍST ČLÁNEK

12. 9. 2016 | Eldar Vagabov

Online Marketing v grafech během Olympijských her Rio 2016

V dnešním blogu se podíváme na počet zmínek o značkách spojovaných s Olympijskými hry v Riu v grafech, které nám ukážou nejenom nejvíce zmiňované značky, ale také hashtagy a nejvíce aktivní uživatele z pohledu pohlaví a zemí.

PŘEČÍST ČLÁNEK

6. 9. 2016 | Kristýna Jonáková

Fotky na Instagramu lze nově zvětšovat

Instagram je sociální síť určená pro mobily a zaměřená na sdílení fotografií a videí. Vadou na kráse Instagramu bylo to, že fotografie na této sociální síti nešly zvětšit ani přiblížit. To byl problém zejména u telefonů s menším displejem a pro lidi, kteří chtěli vidět fotografii detailně.

PŘEČÍST ČLÁNEK

24. 8. 2016 | Vojtěch Lambert

Facebook láká pozornost teenagerů na Livestage!

Po funkci Instagram Stories tu máme další novinku. Facebook láká pozornost teenagerů na aplikaci Livestage!

PŘEČÍST ČLÁNEK

19. 8. 2016 | Radek Šnajdr

Facebook si pohrává s reklamou v živých přenosech

Přenáší ten nejaktuálnějším obsah na síti, propagovat jej můžete až po jeho skončení a emojis v něm poletují jako utržené ze řetězu. Nevíte o čem je řeč?

PŘEČÍST ČLÁNEK

11. 8. 2016 | Kristýna Jonáková

LinkedIn přichází s novinkou. Jsou jí videa od LinkedIn influencerů

Sociální síť pro profesionály ožije díky novému formátu, který nebude z počátku dostupný pro všechny. Tím není nic jiného, než v poslední době tolik populární video. Jeho délka bude pouhých 30 vteřin a bude mít podobu čtvercového formátu.

PŘEČÍST ČLÁNEK

6. 8. 2016 | Eldar Vagabov

Instagram představil novou funkci „Stories“ a tím začal přímo konkurovat populárnímu Snapchatu!

Nedávno Kevin Systrom, CEO Instagramu, prohlásil, že je nutné se přizpůsobovat různým inovacím, které přinášejí sociální sítě. Jako příklad uvedl Facebook a jeho „News Feed“, který zanedlouho prý budou veškeré ostatní sítě zkoušet implementovat do svých platforem.

PŘEČÍST ČLÁNEK

31. 7. 2016 | Daniela Suchanová

Ambush marketing a olympijské hry: co je povoleno a kdy už jde o porušování pravidel

Olympijské hry jsou bezpochyby největší událostí roku a není proto divu, že možnost oslovit v krátké době většinu světové veřejnosti přitahuje nejednu společnost.

PŘEČÍST ČLÁNEK

25. 7. 2016 | Vojtěch Lambert

Jak využít Pokémon Go pro svoji firmu?

Určitě už jste o tom slyšeli. Děti, teenageři, ale i dospělí pobíhají po městech, v přírodě a hledají nového Pokémona do party k těm, které už mají. O co tady ale vlastně jde?

PŘEČÍST ČLÁNEK

14. 7. 2016 | Radek Šnajdr

Snapchat s „Memories“ prodlužuje snapům život

Doba, kdy váš poctivě vypiplaný snap přežil maximálně čtyřiadvacet hodin je nenávratně fuč. K „My stories“, v nichž se instantní výtvory udrží celý jeden den, přidal snapchat s poslední aktualizací ještě funkci „Memories“.

PŘEČÍST ČLÁNEK

8. 7. 2016 | Kristýna Jonáková

Tipy pro uživatele Instagramu

Olajkovali jste před nějakým časem fotografii, která se vám líbila a teď ji nemůžete najít ani si nemůžete vzpomenout, na jakém profilu jste ji zahlédli? Nevadí. V Instagramu totiž můžete nalézt historii všech fotografií, které se vám kdy líbily.

PŘEČÍST ČLÁNEK

4. 7. 2016 | Eldar Vagabov

Google+ po pěti letech: co vše se změnilo?

Už je to celých 5 let ode dne, kdy vznikla síť Google+, od které téměř každý z nás, kdo tenkrát fungoval na internetu, obdržel pozvánku. Google+ měl vysoké ambice; chtěl konkurovat Facebooku a sdružovat masy lidí a zajímavý obsah.

PŘEČÍST ČLÁNEK

22. 6. 2016 | Radek Šnajdr

Canvas jako organický příspěvek

Už je to nějaký ten pátek, co Facebook představil modrému světu formát canvas, který dokáže do vaší mobilní reklamy zakomponovat regulérní produktovou microsite. Bezesporu jde o zajímavou záležitost, jenž kombinuje obrázky, videa, texty, carousel, buttony nebo třeba odkazy.

PŘEČÍST ČLÁNEK

14. 6. 2016 | Vojtěch Lambert

Novinky na Performance & Branding
od Google

Minulý čtvrtek proběhl Performance&Branding Summit od Google. Jaké novinky se chystají v Adwords nebo YouTube? Čtete více v článku!

PŘEČÍST ČLÁNEK

9. 6. 2016 | Kristýna Jonáková

Nově bude WhatsApp i pro počítače!

WhatsApp je znám jako aplikace především pro mobilní telefony a většina mobilních operátorů ji nemůže vystát. Má přes miliardu uživatelů (data z února 2016), čímž v posledních letech výrazně zmenšila počet zaslaných SMS.

PŘEČÍST ČLÁNEK

31. 5. 2016 | Klára Bendlová

Instagram videa v Carousel Ads

Videa v Carousel Ads je nová funkce na Instagramu, která umožní inzerentům vkládat do svých video reklam s maximální délkou 60 vteřin až několik videí. Do jednoho sponzorovaného příspěvku můžete tedy vložit rozmezí 3 až 5 různých částí skládajících se z videí, ale zároveň i z obrázků.

PŘEČÍST ČLÁNEK

20. 5. 2016 | Radek Šnajdr

Boti v messengeru: Co svedou a jak si je pořídit?

Před nějakým časem představil Mark Zuckeberg v rámci konference F8 další modré novinky, mezi nimiž nechyběly ani chatující boti. Těch se messenger nakonec dočkal po velmi dlouhé době plné testování a úprav. Dnes už jsou boti v celé své kráse dostupné každému.

PŘEČÍST ČLÁNEK

15. 5. 2016 | Eldar Vagabov

Instagram má nový vzhled!

V dnešním blogu se podíváme na změny, které nám přinesli tvůrci jedné z nejpopulárnějších aplikací na světě v její nejnovější verzi.

PŘEČÍST ČLÁNEK

4. 5. 2016 | Daniela Suchanová

Facebook upravuje pravidla pro reklamu. 20 % textu už zřejmě nebude podmínkou.

Limit stanovený pro použití textu v obrázcích pro reklamu, by podle prvních zpráv, mohl být již brzy minulostí. Pravidlo 20 %, které stanovovalo maximální množství textu v obrázku určenému k propagaci, by tak mohlo konečně zmizet!

PŘEČÍST ČLÁNEK

19. 4. 2016 | Waiss Fakiri

5 nejběžnějších chyb při práci s PPC reklamou

Víte, jaké jsou nejběžněji dělané chyby při tvorbě PPC reklam a jak správně spravovat PPC kampaně, abyste se těchto chyb vyvarovali?

PŘEČÍST ČLÁNEK

12. 4. 2016 | Klára Bendlová

Instagram prodloužil délku vložených videí až na 1 minutu!

Sociální síť Instagram přišla s velkou novinkou pro své uživatele, kterou oznámila na svém blogu. Uživatelé už nebudou moct nahrávat jen 15 vteřinová videa, ale nyní je možné vkládat videa s délkou až 60 vteřin!

PŘEČÍST ČLÁNEK

5. 4. 2016 | Kristýna Jonáková

6 nejčastějších chyb v komunikaci na Facebooku

Víte, jaké jsou nejčastěji dělané chyby při správě Facebookových stránek a jak správně spravovat Facebookové stránky, abyste se těchto chyb vyvarovali?

PŘEČÍST ČLÁNEK

31. 3. 2016 | Vojtěch Lambert

Jak používat Snapchat? Návod pro firmy – část č.1

Pokud jste doteď neslyšeli o sociální síti Snapchat, tak rozhodně pokračujte ve čtení tohoto článku. Snapchat je poměrně mladá platforma, ale roste obrovským tempem a svým pojetím je velkým potenciálem i pro marketéry.

PŘEČÍST ČLÁNEK

24. 3. 2016 | Daniela Suchanová

Analýza Reactions: Jsou opravdu víc než jen „To se mi líbí“?

Už nějaký ten pátek se na Facebooku můžeme setkat s pěticí emotikon, které mají za úkol obohatit uživatele o nové zážitky a celkově přinášet více emocí a dobré nálady na Facebook.

PŘEČÍST ČLÁNEK

17. 3. 2016 | Radek Šnajdr

Facebook s MSQRD šlape Snapchatu na paty

Není to tak dávno, co aplikace Snapchat představila světu funkci, která dokáže upravit obličej uživatele pomocí kamery jeho smartphonu. Tato novinka se stala velmi oblíbenou a začala se rychle šířit napříč sociálními sítěmi.

PŘEČÍST ČLÁNEK

10. 3. 2016 | Waiss Fakiri

Twitter vylepšuje nástroje pro komunikaci firem se zákazníky

Twitter pro firmy. Twitter patří mezi nejúspěšnější sociální sítě na internetu a jedním z nejlepších způsobů komunikace firem se svými zákazníky. V našem blogu vám představíme dva nové nástroje pro komunikaci firem s followery, které Twitter v březnu spustil.

PŘEČÍST ČLÁNEK

29. 2. 2016 | Daniela Suchanová

Facebook rozšiřuje tlačítko „To se mi líbí“ o nové možnosti!

A je to tady! Okamžik, na který všichni fanoušci Facebooku netrpělivě čekali. Ten totiž nově umožňuje hodnotit příspěvky více možnostmi než jen prostřednictvím tlačítka „To se mi líbí“, které bylo doposud k dispozici.

PŘEČÍST ČLÁNEK

25. 2. 2016 | Vojtěch Lambert

Google zrušil pravý sloupec s reklamami

Možná jste to už zaznamenali – od tohoto víkendu došlo ke změně ve výsledcích vyhledávání na desktopu. Google zrušil pravý sloupec a přidal nově čtvrtou placenou pozici mezi třetí placený a první organický výsledek.

PŘEČÍST ČLÁNEK

23. 2. 2016 | Vojtěch Lambert

Facebook rozšiřuje reklamní formáty o nové v Facebook Messenger

Dlouho se o tom spekulovalo. Nyní se přes TechCrunch dostala do světa informace, že Facebook spustí ve svém Messengeru reklamy někdy ve druhém kvartálu tohoto roku. Co to tedy bude přesně znamenat?

PŘEČÍST ČLÁNEK

16. 2. 2016 | Eldar Vagabov

3 důvody proč je důležité Periscope vnímat jako silného hráče

Zdálo by se, že v dnešní době, kdy existuje řada různých sociálních sítí a chytrých aplikací, už není možné přijít na trh s  inovací, která dokáže natolik zaujmout, že se rozšíří podobně virálním způsobem jako třeba ve své době aplikace Instagram.

PŘEČÍST ČLÁNEK

27. 1. 2016 | Kristýna Jonáková

Co je Pinterest a k čemu je dobrý?

Pinterest je v Čechách pro mnohé méně známou, pro některé zcela neznámou sociální sítí. Po světě ho však využívá více jak 70 milionů lidí. Často je popisován jako virtuální nástěnka. Tato sociální sít umožňuje svým uživatelům sdílet nebo vytvářet sbírky různých obrázků či videí.

PŘEČÍST ČLÁNEK

19. 1. 2016 | Klára Bendlová

Instagram se bez hashtagů neobejde!

Instagram je další skvělý online marketingový nástroj, kterým zviditelníte svojí firmu a získáte více zákazníků. Abyste dokázali využít Instagram pro své podnikání, musíte být hlavně vizuálně zajímavý a přidávat relevantní hashtagy.

PŘEČÍST ČLÁNEK

15. 1. 2016 | Vojtěch Lambert

Periscope představuje plné propojení s Twitter!

Tento týden v úterý 12.1.2016 představil Periscope novinku, se kterou vstoupil do roku 2016. Dosud jste tak mohli upozornit pouze na livestream na dalších sociálních sítích s odkazem na Periscope.

PŘEČÍST ČLÁNEK

13. 1. 2016 | Waiss Fakiri

Google Nákupy (Google Merchant) jsou kampaně, které by měl využívat každý, kdo chce lépe prodávat.

S nastavením a správou jednoho z nejúspěšnějších prodejních kanálů na internetu vám pomůžeme!

PŘEČÍST ČLÁNEK

4. 1. 2016 | Vojtěch Lambert

Jaké novinky a trendy nás čekají na sociálních sítích v roce 2016?

Jak jsem psal v minulém roce, naplnili se očekávání a sociální sítě, které sekundují Facebooku jako jsou Instagram nebo Twitter v ČR nabyly na své důležitosti a i díky nové možnosti reklam se velmi rozšířili nejen mezi uživatele, ale i mezi společnosti, které tyto platformy využívají pro svoji propagaci.

PŘEČÍST ČLÁNEK

8. 12. 2015 | Vojtěch Lambert

Marketing Festival : Krátké shrnutí

Poslední listopadový týden se jádro naší společnosti již po třetí zúčastnilo skvělé konference - Marketing Festival. Mimo jiné jsme navštívili i několika workshopů.

PŘEČÍST ČLÁNEK

18. 11. 2015 | Vojtěch Lambert

Zajímavosti z Google Agency Day 2015

V minulém týdnu (10.11.2015) proběhl v holešovické La Fabrice agenturní den pořádaný společností Google. Jelikož jsme držiteli certifikace Google a zároveň i Partnerem Google, nemohli jsme na akci chybět.

PŘEČÍST ČLÁNEK

1. 10. 2015 | Vojtěch Lambert

Twitter Ads v akci

Twitter patří mezi TOP5 největších sociálních sítí v ČR s aktuálním počtem aktivních uživatelů (účtů) někde mezi 300 a 400 tisíci (celkem 300 miliónů po celém světě).

PŘEČÍST ČLÁNEK

1. 9. 2015 | Kristýna Jonáková

Rozměry fotografií pro sociální sítě

Pokud ve větší míře využíváte sociální sítě, tak jste už zajisté několikrát řešili, jakou velikost fotografií pro danou sociální síť zvolit.

PŘEČÍST ČLÁNEK

27. 8. 2015 | Vojtěch Lambert

Je Instagram saturovaný? Světové statistiky odhalily první pokles!

Zatímco v ČR přichází Instagram do módy a spousta lidí a firem se na něj přesunuje (pro zajímavost v tomto roce údajně dle odhadu Šlerky dosáhl počet uživatelů v ČR číslo 400 000), ve světě se objevují první údaje o poklesu Engagement rate na této platformě, stejně jako nárůstu nových profilů.

PŘEČÍST ČLÁNEK

30. 7. 2015 | Daniela Suchanová

Umění video marketingu: vyprávějte příběh své reklamy prostřednictvím videa.

Vlivem moderního způsobu komunikace se reklamní sdělení stala nedílnou součástí našeho života.

PŘEČÍST ČLÁNEK

29. 6. 2015 | Vojtěch Lambert

Lead Ads – novinka pro generování leadů na Facebooku

Už jste to slyšeli? 25.června zveřejnil Facebook novinku, kterou nyní zpřístupnil pro testování. Jedná se o novinku, která naprosto změní systém generování leadů.

PŘEČÍST ČLÁNEK

12. 6. 2015 | Waiss Fakiri, Murad Vagabov

Animované GIFy nyní oficiálně i na Facebooku

Když se obrázek hýbe, je prostě zajímavější a proto lidé GIFy milují. Doposud nebylo na Facebooku možné využít těchto obrázků. Od pátku 29. 5. 2015 je tomu jinak a Facebook oficiálně začal podporovat animované GIFy. Je to radostná zpráva pro všechny, tak pojďme a oslavme tuto novinu právě GIFem.

PŘEČÍST ČLÁNEK

1. 6. 2015 | Vojtěch Lambert

Trendy v sociálních sítích z Engage Prague 2015

Pokud jste nestihli nebo nemohli navštívit Engage Prague 2015, pořádaný Socialbakers, nemusíte být smutní. Jelikož používáme software od „pekařů z Prahy“, nemohli jsme na Engage chybět.

PŘEČÍST ČLÁNEK

20. 5. 2015 | Kristýna Jonáková

Multi-product Facebook Ads neboli novinka Facebooku v oblasti reklamy

Mnozí z vás již jistě zaznamenali, že v druhé polovině února Facebook vypustil do světa nový druh reklamy.

PŘEČÍST ČLÁNEK

6. 5. 2015 | Vojtěch Lambert

Mobilní hledání poprvé přeskočilo hledání na pevných počítačích, hlásí Google

Google změnil systém vyhledávání přes mobil. Vyhledávání na mobilech vede. Na prvních pozicích Google upřednostňuje weby, které jsou přizpůsobeny pro mobily.

PŘEČÍST ČLÁNEK

15. 4. 2015 | Eldar Vagabov

Vše co potřebujete vědět o správném vkládání veškerých typů fotografií na Facebooku

Jako osoba, která se profesně pohybuje v prostředí sociálních sítí, se často setkávám s používáním nesprávných rozměrů u různých druhů fotografií především na Facebooku.

PŘEČÍST ČLÁNEK

10. 4. 2015 | Vojtěch Lambert

5 trendů pro Facebook a sociální sítě z Ad Week Europe 2015

V minulých týdnech proběhla v Londýně jedna z největších akcí, kde agentury a značky prezentují své nejnovější případovky (case studies) z oblasti reklam na internetu a sociálních sítí – Ad Week Europe 2015.

PŘEČÍST ČLÁNEK

25. 3. 2015 | Vojtěch Lambert

Nová změna algoritmu v Google vyhledávači je tu!

Je Váš web optimalizován pro mobilní přístroje? Pokud ne je nejvyšší čas, abyste zbystřili, co nového Google připravuje!

PŘEČÍST ČLÁNEK

12. 3. 2015 | Kristýna Jonáková

Dbejte na kvalitu obsahu.

Facebook snížil organický dosah. Dbejte proto na kvalitu obsahu neboli contentu. Jak tvořit obsah pro sociální sítě, jako například Facebook, Twitter, Google + a co může být obsahem.

PŘEČÍST ČLÁNEK

3. 3. 2015 | Vojtěch Lambert

7 tipů jak využít Google+ profil jako SEO aktivitu

Před nedávnem jsme pro Vás publikovali první E-book se zaměřením na Google+ a jeho využití pro zlepšování pozic Vašeho webu a stránek ve vyhledávačích.

PŘEČÍST ČLÁNEK

19. 2. 2015 | Kristýna Jonáková

Proč je dobré obsah na sociální sítě plánovat a k čemu je ediční plán?

Plánujte obsah na sociální sítě. Víte, jak sestavit ediční plán neboli kalendář pro sociální sítě, jako je například Facebook, Twitter, LinkedIn, Google + a další?

PŘEČÍST ČLÁNEK

23. 1. 2015 | Eldar Vagabov

Komunikaci na sociálních sítích se nevyplácí podceňovat

Sociální sítě jsou v dnešní době neodmyslitelnou součástí každodenního života mnoha lidí. Uznejte, kolik z nás dokáže fungovat alespoň jeden den, aniž bychom museli zkontrolovat novinky na Facebooku, nebo nové fotografie na Instagramu.

PŘEČÍST ČLÁNEK

16. 1. 2015 | Kristýna Jonáková

Jak vybrat obrázky pro reklamu na Facebooku?

Nejprve je dobré si uvědomit, jaké všechny možnosti reklamy nám Facebook nabízí a kde se na Facebooku bude daná reklama zobrazovat.

PŘEČÍST ČLÁNEK

11. 1. 2015 | Vojtěch Lambert

Dominance Facebook videí

To co si dlouho spoustu lidí myslelo je nyní oficiálně potvrzené. Nové statistiky, které vydala společnost Socialbakers ukazují na rostoucí trend přidávání videí na Facebooku skrze Facebook modul.

PŘEČÍST ČLÁNEK

10. 1. 2015 | Vojtěch Lambert

Jak to bude s organickým dosahem na Facebooku v roce 2015?

V posledním příspěvku na blogu jsem informoval o 3 hlavních změnách na Facebooku v roce 2015.

PŘEČÍST ČLÁNEK

8. 1. 2015 | Vojtěch Lambert

Průzkum LCG:

České firmy na internetu jsou, neumí se ale „zviditelnit“. Více než polovina českých firem zná nástroje online marketingu, drtivá většina je ale neumí správně využívat.

PŘEČÍST ČLÁNEK

7. 12. 2014 | Vojtěch Lambert

3 největší změny na Facebooku v roce 2015

Zajímá Vás co chystá Facebook příští rok? Chcete vědět jak uspět s Vaší firemní strategií? Nejste si jisti jak plánovat výdaje na Facebook pro rok 2015? Věřím, že tento článek Vám pomůže se na tyto novinky připravit!

PŘEČÍST ČLÁNEK

27. 11. 2014 | Eldar Vagabov

Pohled na inhouse řešení a jeho možné důsledky

Online marketing je velice široký pojem a v dnešní době zahrnuje mnoho různorodých činností, které z větší části představují oslovování nejenom koncových zákazníků, ale také firem v rámci velkoobchodní komunikace.

PŘEČÍST ČLÁNEK

5. 11. 2014 | Kristýna Jonáková

Co neříkat a jak se chovat na sociálních sítích?

Co jsou sociální sítě, ví v dnešní době každý, a taky je většina z nás používá. Mít profil na sociální síti, ať už je to Facebook, LinkedIn, Twitter nebo jiná platforma je jedna věc, ale umět se na sociálních sítích chovat je věc druhá.

PŘEČÍST ČLÁNEK

2. 10. 2014 | Vojtěch Lambert

Je tu revoluce v cílení zákazníků na internetu?

Už jste to slyšeli? Facebook v pondělí 29.9. oznámil spuštění nové verze systému Atlas, která má za cíl dojít v cílení reklamních sestav ještě dál než konkurenční Google.

PŘEČÍST ČLÁNEK

11. 9. 2014 | Vojtěch Lambert

Vztah se zákazníky: budoucnost marketingu a růstu firem

Čím více se vyvíjejí informační technologie, tím více jsou zákazníci náročnější na vztah s firmou nebo značkou. Již nestačí unifikovaný vztah (tj. se všemi stejný).

PŘEČÍST ČLÁNEK

10. 9. 2014 | Vladimír Vokroj

Profily na sociálních sítích

„Kolik jazyků znáš, tolikrát jsi člověkem“ říká staré přísloví, nové by mohlo znít „Kolik profilů máš...“. Kolika životy žijete tedy vy a vaše firma?

PŘEČÍST ČLÁNEK

23. 8. 2014 | Kristýna Jonáková

Jak vytvářet kontent na Facebooku. Co funguje a co ne?

Máte facebookovou firemní stránku, jako většina firem a myslíte si, že se teď zákazníci pohrnou sami?

PŘEČÍST ČLÁNEK

Zavřít

Zaregistrujte se a sledujte novinky a tipy ze světa online marketingu. Dostanete jako první vědět hned jak vydáme nový Ebook nebo publikujeme nový článek na blogu.