Správa PPC Kampaní
(Google AdWords, Sklik, a další)

Pay per click (=PPC) reklama je mocným nástrojem pro obchod a snem každého marketéra. Jedná se o stále relativně levný formát reklamy, jejíž velkou výhodou je možnost velmi precizního cílení na potenciálního kupce. A co je nejdůležitější, lze měřit a studovat chování každého návštěvníka, který se Vaše stránky skrze tuto reklamu přišel.

Při nákupu reklamního prostoru v tradičních médiích typu televize, rádia nebo tisku vytvoříte reklamu, při troše štěstí vyberete médium s relativně relevantní cílovou skupinou a pak čekáte, co se stane. U PPC kampaní cílíte přesně a okamžitě vidíte, která reklama funguje a která ne. K tomu dostane jako bonus velké množství dalších informací o návštěvnících Vašeho webu.

Pokud má být PPC kampaň správně nastavena a spravována, aby byl Return on Investments (=ROI) maximální, tak je ovšem třeba se kampani věnovat, konstantně ji optimalizovat a mít znalosti, které Vám umožní se vyhnout fázi počátečních pokusů a omylů.

Co Vám nabízíme:

  • Navrhneme strategii prodeje skrze PPC
  • Nastavíme Vám kampaň v požadovaném rozsahu včetně možnosti sledování požadovaných konverzí v Google Analytics
  • Kampaň Vám budeme průběžně optimalizovat a uzpůsobovat aktuální nabídce produktů nebo služeb
  • Navrhneme systém následného remarketingu pro PPC kampaň
  • Pokud máte e-shop, připravíme pro Vás produktovou kampaň (Google Shooping) v Google AdWords

Kde PPC reklamy spravujeme:

  • Google Adwords (Vyhledávací síť, Obsahová síť, YouTube videoreklama, Mobilní reklama)
  • Sklik (Vyhledávací síť, Obsahová síť)
  • Heuréka PPC pro e-shopy
  • Zboží.cz PPC pro e-shopy
  • Facebook Ads
  • Linkedin Ads
  • Twitter Ads
  • Instagram Ads
  • Yandex Direct

Nejčastěji klienti požadují:

  • Vytvoření nové kampaně s průběžnou správou
  • Konzultaci o stavu jejich existující kampaně
  • Optimalizace stávající kampaně
  • Snížení nákladů u současných kampaní

VYBRANÉ REFERENCE

Server Error

We're sorry! The server encountered an internal error and was unable to complete your request. Please try again later.

error 500