Pay per click (=PPC) reklama je mocným nástrojem pro obchod a snem každého marketéra. Jedná se o stále relativně levný formát reklamy, jejíž velkou výhodou je možnost velmi precizního cílení na potenciálního kupce. A co je nejdůležitější, lze měřit a studovat chování každého návštěvníka, který se Vaše stránky skrze tuto reklamu přišel.
Při nákupu reklamního prostoru v tradičních médiích typu televize, rádia nebo tisku vytvoříte reklamu, při troše štěstí vyberete médium s relativně relevantní cílovou skupinou a pak čekáte, co se stane. U PPC kampaní cílíte přesně a okamžitě vidíte, která reklama funguje a která ne. K tomu dostane jako bonus velké množství dalších informací o návštěvnících Vašeho webu.
Pokud má být PPC kampaň správně nastavena a spravována, aby byl Return on Investments (=ROI) maximální, tak je ovšem třeba se kampani věnovat, konstantně ji optimalizovat a mít znalosti, které Vám umožní se vyhnout fázi počátečních pokusů a omylů.
Co Vám nabízíme:
Kde PPC reklamy spravujeme:
Nejčastěji klienti požadují:
We're sorry! The server encountered an internal error and was unable to complete your request. Please try again later.
error 500