CSS partneři a kterého vybrat?

19. 10. 2020 | Ondřej Ptáček

Co vlastně znamená CSS program?

CSS program je platforma, která dovoluje inzerovat většinou s 20% slevou v Google nákupech. Prakticky to znamená to, že se sníží CPC a buď ušetříte něco z rozpočtu, nebo z kampaní získáte více zobrazení a prokliků. V praxi to znamená, že pokud máte nastavenou CPC třeba 10 Kč, tak s CSS partnerem jdete do aukce za plnou částku. Pokud ale jdete s CSS Google Shopping, tak reálně jdete do aukce za 8 Kč a 2 Kč ( 20% marže) zůstanou Googlu za jeho provozní náklady.

Jak se změna zobrazování v Google nákupech projeví?

Jediný rozdíl bude v tom, že pod produktem se zobrazí nápis „Z webu (CSS partner) – například Shoptail“ místo dosavadního „Z webu Google“.

Jak dlouho trvá změna CSS partnera a jak ji poznám?

Zpracování trvá většinou 24 hodin až 5 dní. Změnu uvidíte v pravém horním rohu Merchant Centra.

Před změnou

Po změně

Dávejte si pozor na jednotlivé požadavky a podmínky CSS partnerů!

U některých agentur nebo partnerů chtějí přístupy k účtu Google Ads a Merchant Centra. Přitom stačí pouze číslo ID Merchant účtu. Navíc je potřeba brát v úvahu, že 20% slevu lze aplikovat pouze na PLA kampaně, nikoliv na celý účet Ads.

Další věc je potřeba si řádně propočítat, jestli se vám přechod k partnerům CSS vyplatí, protože spousta partnerů chce měsíční fee v řádech tisíců korun (u každého partnera CSS je to jiné, někdo platí dle produktů nebo útraty v PLA). Pro menší e-shopy, které tolik neinzerují přes shopping – třeba měsíčně 5 000 Kč, tak by se jim snížila CPC a zvedly prokliky, ale ve finále by zaplatili s feečkem daleko více než bez CSS partnera.

Jakého partnera CSS si mám vybrat?

V ČR je spousta partnerů, ze kterých vybírat, ale je potřeba si pečlivě projít jednotlivé nabídky a udělat závěr, který je pro vás ten optimální.

Google má i stránku, kde jsou CSS partneři a lze je i filtrovat dle země/průmyslu/podporovaného jazyka:
comparisonshoppingpartners.withgoogle.com

Pokud nevíte, jakého si vybrat, napište nám a my vybereme toho, který je pro vás nejideálnější volbou.

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookie. Další informace

Zavřít

Zaregistrujte se a sledujte novinky a tipy ze světa online marketingu. Dostanete jako první vědět hned jak vydáme nový Ebook nebo publikujeme nový článek na blogu.


Odesláním souhlasím se zpracováním osobních údajů
dle zákona 101/2000 sb.