Festo

Festo

Klient: Festo
Obor: Výroba a služby - Automatizace v průmyslu
Kampaň: FB a Lin profily (správa sociálních sítí), Branding, Performance
Období spolupráce: 2017 – současnost

  ZADÁNÍ

Pro celosvětového leadera v automatizaci v průmyslu jsme začali spolupracovat v roce 2017. Cílem bylo zásadně změnit přístup k sociálních sítím a začít budovat kvalitní obsah, vztah s klienty a přinášet pravidelné informace pro stávající a nové zákazníky. Cílem bylo také zvednout celkovou aktivitu v digitálním prostředí.

  ZPRACOVÁNÍ

Sociální sítě dříve obsahovaly produktové linky a newslettery měly automatizovaný produktový obsah. Toto jsme se rozhodli změnit a navrhli klientovi několik komunikačních linek. Ty jsme postavili kolem skvělého obsahu magazínového typu – tedy dění ve společnosti, case studies a ukázky toho jak dokáží řešit skrze své produkty a řešení jednotlivé procesy (toto bylo klíčové pro interakci a zájem), vzdělávání a do produktových oblastí jsme zapojili bioniku. Ta se ukázala jako velmi zajímavá pro veřejnost.

BionicOpter je simulací vážky, který se ve vzduchu vznáší díky lehkému mechanismu. Bezdrátová komunikace v reálném čase...

Zveřejnil(a) Festo CZ dne Pondělí 13. května 2019

Životnost jaderných reaktorů není nekonečná a je důležité se s předstihem připravit na to, že jednou doslouží. S tím...

Zveřejnil(a) Festo CZ dne Pátek 16. srpna 2019

Každá kabina jiná. Ve výrobě vozů Scania 🚛 žádný problém. Klasické kamiony, speciální vozidla pro 🚒 hasiče i auta pro...

Zveřejnil(a) Festo CZ dne Pondělí 15. října 2018

Newslettery dostaly komplet nový kabát. Změnil se na přehled blogů, které vedou na jednotlivé řešení v provozu nebo představování produktů v komplexním náhledu a personalizací. To zvedlo vysokou interakci/otevření. Navíc si dnes zákazníci píší o zařazení do newsletterů.

Festo
Festo

Kampaně jsme dále protáhli do YouTube videokampaní a Google kampaní (obsahová a vyhledávací síť). Díky tomu má FESTO komplexní marketing, což pomáhá celkovému zvyšování povědomí značky, ale i novým zakázkám.

Festo
Festo

  VÝSLEDKY

Výsledky se dostavily téměř okamžitě. Už v průběhu prvních měsíců byl vidět dramatický dopad do zvýšení zásahů a hlavně celkového engagementu stránek. Zvýšil se násobně poměr otevření newsletterů a YouTube skrze správné cílení dosáhl na videích až 60% VTR. Celková aktivita má pozitivní dopad i do komunikace se zákazníky, vnímání firmy a zakázky.

Důkaz toho, že obsah lidi baví je ten, že je minimální odpad followerů v průběhu času na sítích (naopak měsíc co měsíc profily na Facebook a Linkedin rostou) a počet interagujících lidí stoupá měsíc od měsíce.

604 %

Zvýšení engagement rate na soc. sítích

60 %

View Through Rate (VTR) u YouTube video kampaní

35 %

Zvýšení open rate z 10% na 35% po změně obsahu

Spolupráce se společností LCG New Media je od začátku na špičkové úrovni. Během jediného roku jsme dokázali takřka zdvacetinásobit počet lidí sledujících naše příspěvky na sociálních sítích (zejména Facebook a LinkedIn). Líbí se mi také jasně definovaný postup práce – domluvený ediční plán na následující měsíc, rozesílka newsletterů, kvalitní zpracování nových postů, pravidelné schůzky včetně projednání nových možností prezentace, které nabízejí sociální sítě. Zároveň není problém zařadit kdykoliv nový příspěvek s jakoukoliv aktualitou. V tomto roce jsme začali spolupracovat také na internetové reklamě formou kampaní na Google Adwords a věříme, že i v této oblasti budeme velice úspěšní.

Ing. Václav Lacina,
Marketing Manager, Festo, s.r.o.

Festo