Google Ads nabízí nové konverzní akce

5. 3. 2020 | Ondřej Ptáček

Google aktuálně testuje nové konverzní akce pomocí měřícího kódu.

U starých konverzních akcí bylo pouze 5 možností:

  1. Nákup,
  2. Přivedení zákazníka,
  3. Zobrazení stránky,
  4. Registrace,
  5. Jiné.

Možnosti se nyní změnily do 2 kategorií:

  1. Prodejní,
  2. Leadů.

Prodejní kategorie má 4 alternativy:

  1. Nákup,
  2. Přidání do košíku,
  3. Přechod k dokončení nákupu,
  4. Předplatit.

Kategorie Leadů má 6 možností výběru:

  1. Odeslání formuláře pro zájemce,
  2. Rezervování schůzky,
  3. Registrace,
  4. Žádost o nabídku,
  5. Jak nás najdete,
  6. Odchozí kliknutí.

Ptáte se, k čemu je to dobré? Od teď bude snadnější si určit mikro konverze a optimalizovat kampaně na jednotlivé konverzní akce. Navíc pokud použijete více možností, tak jednodušeji určíte konverzní cestu zákazníka. Pozitivní dopad to přinese i pro smart bidding na kampaně, u kterých si určíte nabízené alternativy konverzních akcí.