HRADY CZ

HRADY CZ

Klient: Nedomysleno, s.r.o. (České a Moravské Hrady)
Obor: Festivaly
Kampaň: FB a IG profily (správa sociálních sítí), Performance & Branding, Influencer Marketing
Období spolupráce: 2018 – 2022

  ZADÁNÍ

V roce 2017 jsme se dohodli s Hrady CZ na spolupráci a začali připravovat kampaně od jara 2018. Klient měl problém dostatečně sofistikovaně dokázat vyhodnotit, které digitální kanály a kampaně fungují a kde by se mělo více investovat. Zároveň potřebovali pomoci s obsahem sociálních sítí a jak je správně zakomponovat do nákupního procesu. Poslední věcí bylo začít využívat data klientů.

  ZPRACOVÁNÍ

Analyzovali jsme proto kompletně veškerá data a kanály a nastavili optimální mix pro digitální kampaně. Zároveň jsme se zaměřili na to, abychom společně s Ticketstream dokázali vyhodnocovat kompletní průchody košíkem a sbírat data o návštěvnících a ty následně využívat. Pro sociální sítě jsme připravili různé komunikační linky a aktivační posty pro zajištění co největších dosahů a maximálního virálního šíření. Facebook se tak stal hlavním prodejním kanálem.

Připravili jsme kampaně na Google Search a Display, a kampaně v rámci YouTube. Pro Instagram vytipovali a propojili influencery pro rozvoj profilu. V neposlední řadě jsme sjednotili vizuály, doladil se nový web a kampaně sesynchronizovaly se s partnery jako je Prima TV.

HRADY CZ

Najdete pět rozdílů:)? Vstupenky zde: www.hradycz.cz/vstupenky

Zveřejnil(a) ČESKÉ HRADY.CZ dne Středa 5. června 2019

Skupina DYMYTRY se představí na všech zastávkách festivalu HRADY CZ 2019! Vstupenky zde: http://www.hradycz.cz/vstupenky/

Zveřejnil(a) ČESKÉ HRADY.CZ dne Sobota 22. června 2019

  VÝSLEDKY

Výsledky se dostavily již v průběhu roku 2018, kdy došlo k nárůstům prodejů a celkové návštěvnosti festivalů. Během roku 2018 jsme naměřili růst organických a virálních dosahů o 502%, a to při snížení postování o 14% meziročně. Zaměřili jsme se na obsah a interakce. To pomohlo následně i nárůstu návštěvnosti a finální konverzi do prodejů. Při zachování objemu financí nebo dokonce snížení v určitých obdobích jsme vygenerovali rekordní růsty, a to 60% resp. 25%.

60 %

Růst prodejů zima
(2017 vs. 2018)

25 %

Růst prodejů jaro
(2018 vs. 2019)

502 %

Růst organického zásahu meziročně
(2017 vs. 2018)

Agenturou LCG New Media spolupracujeme druhým rokem na realizaci online kampaní na naše festivaly Hrady CZ a Trnkobraní. Současně nám i v obecném rozměru radí s online tváří našich projektů. Po zkušenostech s několika předchozími online agenturami jsme si hned na začátku stanovili jasné cíle naší spolupráce. Řekli jsme si hned, že otázky typu „Jaký na to máte rozpočet?“ nebo „Kolik chcete získat impresí?“ jsou zcela irelevantní. Stejně tak nás nezajímá budování nějakých skupin virtuálních fanoušků a podobné nesmysly. Naším hlavním obchodem a v podstatě jediným cílem v online prostoru je prodávat vstupenky.

S výsledky jsme velmi spokojeni – prodáváme více vstupenek za více peněz než dříve a způsobem, který je pro nás levnější. Šetříme také spoustu nákladů, které jsme dříve vynakládali na různé nesmyslné a nefunkční reklamy na internetu a můžeme je naopak investovat do kanálů, u kterých vidíme skutečný a měřitelný výkon.

Michal Šesták,
spolumajitel festivalů HRADY CZ, Trnkobraní

HRADY CZ