Instagram hlásí novinku:
Cílení na vlastní audience je zde nyní k dispozici

17. 7. 2017 | Vojtěch Lambert

Taky jste to řešili? Váš klient měl silný profil na Instagram, ale cílit jste mohli vlastní audience, které byly aktivní pouze na Facebook? Pak je tento update jak dělaný pro vás, vaše profily a klienty.

Facebook nově naroloval do business manageru a rozhraní na tvorbu vlastních audiencí hned několik novinek – tvořit můžete nově audience z lidí, kteří reagují na Instagram videa, reagují na Leads Ads na Instagram a hlavně, kteří interagují s příspěvky na Instagram.

Postup nastavení je naprosto jednoduchý, stejně jako v případě ostatních okruhů. Vyberete si profil na Instagram, ze kterého chcete vytvářet vlastní audienci, zvolíte si z 5 nabídek možných reakcí a interakcí se stránkou a zvolíte si počet dnů, ve kterých se interakce odehrávala. Pozor audience jde ale pouze zpět do června 2017 (jedná se o úplnou novinku).

Navíc můžete do jednoho okruhu nově zařadit více stránek a různě je proti sobě vylučovat. U jiných audiencí můžete proti sobě vylučovat více množin. Díky této funkci tak odpadá nemožnost cílit ty, co interagují se značkou na Instagram (nyní jste mohli cílit pouze ty z FB na Instagram). Rozšiřujete si tak potenciál zásahu.

Facebook tak opět posunul laťku cílení a využívání dat a audiencí o kus dál. Často se řešilo, že Instagram při vybudování nemá takové možnosti využití dat, jako Facebook. Tímto krokem se však Instagram přiblížil Facebooku a Snapchat mu z tohoto pohledu nešahá ani na paty.

Více informací o lookalike audiencích naleznete zde:
http://www.lcgnewmedia.cz/podobne-okruhy-uzivatelu-kdyz-uz-zakladni-cileni-nezabira/