Instagram videa v Carousel Ads

31. 5. 2016 | Klára Bendlová

Videa v Carousel Ads je nová funkce na Instagramu, která umožní inzerentům vkládat do svých video reklam s maximální délkou 60 vteřin až několik videí. Do jednoho sponzorovaného příspěvku můžete tedy vložit rozmezí 3 až 5 různých částí skládajících se z videí, ale zároveň i z obrázků. Záleží jen na vás, z čeho si video složíte.

Na Facebooku je mimochodem video možné přidávat v Carousel Ads už nějakou dobu. Instagram před měsícem tuto novinku testoval nejdříve v beta-testu a nyní už by měla být dostupná všem inzerentům také na Instagramu. Nastavení pak provedete v Ads Manageru Facebooku nebo v Power Editoru.

Podle Instagramu se čas, který stráví jeho uživatelé sledováním videí, zvýšil o 40% během posledního půl roku. Na základě výzkumu přidávání videí do reklam zvyšuje jejich oblíbenost oproti reklamám složených pouze ze statických obrázků.

Podívejte se na video níže, podobně může vypadat i vaše reklama:
vimeo.com