Jak duplikovat Saved Audiences na Facebooku

2. 8. 2019 | Jan Matyáš

Ačkoliv neexistuje žádný přímý způsob, existuje cesta, jak si pomoci manuálně a ušetřit tak drahocenný čas.

Co jsou to Saved audiences

Jedná se o uložené okruhy uživatelů se specifickým cílením, které si např. z důvodu opakovaného používání můžete uložit

a při tvorbě nových kampaní cílení aplikovat znovu, nebo vytvořit právě duplikované audience s drobnými změnami.

Stejně tak je třeba mít okruhy vytvořené pro zjištění překrývání publika, které jsme probírali v jiném blogu.

Jak uložené okruhy najdu

Stačí jít do business manageru / Ad manageru a následně do menu, kde vybereme Audiences.

Jak okruhy zduplikovat

Protože zatím bohužel neexistuje rychlý způsob, jak uložená publika duplikovat, musíme si pomoci manuálně:

  1. Vybereme publikum, které chceme např. lehce pozměnit oproti původnímu.
  2. Po změně dáme uložit jako nové (pozor, neklikat na update, to povede pouze ke změně starého cílení spolu s již aktivními kampaněmi.

  3. Vaše nově uložené publikum je hotové.

Tento postup lze aplikovat i v ad manageru, v úrovni Ad SETu.

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookie. Další informace

Zavřít

Zaregistrujte se a sledujte novinky a tipy ze světa online marketingu. Dostanete jako první vědět hned jak vydáme nový Ebook nebo publikujeme nový článek na blogu.


Odesláním souhlasím se zpracováním osobních údajů
dle zákona 101/2000 sb.