Jak na kampaně v Gmailu?

29. 7. 2020 | Ondřej Ptáček

Přinášíme vám pár tipů a rad pro Gmail kampaně. Pokud máte dobré výsledky v obsahové síti s umístěním v Gmailu, tak rozhodně doporučujeme reklamy posunout na vyšší level.

Založení kampaně a nastavení reklamní sestavy

Zvolíme vytvořit novou kampaň v obsahové síti a podtyp vybereme Kampaň v Gmailu. Vyplníme jednotlivé kroky jako je rozpočet, nabídky, lokality, jazyky atd….

Při vytváření sestavy máme několik možností jak cílit na naše publikum.

  • Segmenty podle zájmů (Nakupující, kutilové…)
  • Vlastní publikum dle záměru (klíčová slova, URL…)
  • Automatické cílení (funkce na větší zásah publika)
  • Vlastní seznamy zákazníků (e-maily z vaší databáze)
  • Demografie (pohlaví, věk..)
  • Zájem o koupi (vůně a parfémy, sladkosti a čokoláda..)
  • Životní události (novomanželé, pořizují si psa..)
  • Remarketing (byli na webu, produktu…)

Tvorba reklamy a kde se reklama zobrazuje

Při vytváření doporučuji vyplnit co nejvíce položek co systém nabízí. Povinný je obrázek, (pouze 1) logo, název firmy, nadpis, popis a cílová URL. Další možnosti jsou, že reklamu si vyšperkujete dle vlastních vizí. Přidejte vlastní upoutávku a výzvu k akci, které se budou zobrazovat v předmětu e-mailu. Dále si můžete vytvořit málý „newsletter“, kde přidáte katalogové obrázky. Nahrát jich můžete až 15, ale zobrazovat v mailu se jich bude maximálně 6. U jednotlivých obrázků si lze definovat URL a button.

A kde se přesně v Gmailu se reklama zobrazí? Jsou 2 možnosti. Buď se zobrazí v záložce Promo akce a nebo může být i v záložce Sociální sítě.

Jestliže budete mít problém reklamy v Gmailu nastavit, nebo nejste s výsledkem zcela spokojeni, tak nám napište a rádi vám poradíme jak z toho vytěžit co nejvíce!