Jak zkvalitnit leady u vašich kampaní

7. 7. 2022 | Jan Matyáš

Meta přidala několik vychytávek pro zlepšení vašich leads ads kampaní. Jednou z nich je filtr, který je schopen zkvalitnit vaše leady. Tato možnost by měla být testována již u několika uživatelů a připravena koncem léta.

Pokud požadujete kvalitní leady i za cenu vyššího CPL (cost-per-lead, cena za potenciální zájemce), Meta přidala možnost filtrovat leady pomocí otázek.

To se hodí například při náboru nového zaměstnance, který musí mít alespoň středoškolské vzdělání. Pokud ho dotyčný nemá, formulář se automaticky ukončí již u této odpovědi. Ačkoliv lze dát podmínku do textu, ze zkušenosti minimálně ½ zájemců požadavky v textu ignoruje a formulářem se stejně prokliká.

Díky filtraci bude mít Meta leady z relevantních respondentů a tomu bude přizpůsobovat i algoritmus zobrazování.

Ukážeme si to krok po kroku na příkladu:

1. Založíme si klasickou reklamu na leads ads.

2. Vybereme a spustíme instant FORM, kde vytvoříme nový formulář.

3. Proklikáme se formulářem, dokud nenarazíme na část questions. Tady se konečně dostáváme k možnostem filtrace leads ads pod sekcí multiple Choice – pozor, tato možnost není zatím zpřístupněná všem. Koncem srpna by se ale měla postupně zařadit do klasického užívání pro každého.

4. Zaškrtneme možnost Lead Filtering a rozepíšeme dané dotazy.

5. Poté se jen rozhodneme, která z možností je pro nás relevantní, a definujeme si ji jako lead. To daného jedince nechá dokončit formulář.

Pokud se nejedná o relevantní možnost, zájemci vyskočí speciální okno, které si ve formuláři definujete, a poděkujete mu za zájem.


Zdroje: facebook.com, mioweb.cz, fwilt.com