4. 10. 2019 | Aneta Procházková
Titulek je výkladní skříní každého článku. Máte jen několik málo vteřin čtenáře ulovit a přimět k rozkliknutí. Jak tedy napsat úspěšný nadpis?
Vykašlete se na zbytečnou omáčku okolo a vystihněte nadpisem obsah celého článku. Ať každý na první dobrou pochopí, o čem je. Jasným nadpisem trefíte cílovou skupinu přímo na solar a počet přečtení bude stoupat.
Protiklady se vzájemně přitahují nejen v životě, ale i v nadpise. Spojte zdánlivě nespojitelné a máte pozornost čtenáře v kapse. Povolte svojí kreativitě uzdu, ale nezapomeňte na SEO optimalizaci, ať váš nadpis přiláká i pozornost vyhledávačů.
Jaké otázky se honí vašim čtenářům v hlavě? Použijte do nadpisu otevřenou otázku a v článku dodejte odpověď. Nebudou se od vašich článků moct odtrhnout.
Vzbuďte emoce a čtenáři jsou vaši. Každý člověk je v podvědomí ovládán emocemi, a pokud na ně správně zapůsobíte, málokdo vašemu článku odolá. Zkuste v nadpisu zmínit kontroverzní fakt, který dokáže čtenáře zvednout ze židle, a budete překvapeni výsledky.
Můžete následovat našeho příkladu a použít do nadpisu číslovku. Číslo upoutá pozornost a jednoduchý zbytek textu řekne, o co jde. Je to kombinace, která funguje. Nevěříte? Vás jsme tak k rozkliknutí svedli.
Jaké tipy, při tvorbě nadpisů se osvědčily vám? Podělte se o ně v komentářích.