PLAKÁTOV.cz

Klient: BIGBOARD (Plakátov.cz)
Obor: prodej OOH ploch
Kampaň: Performance & Branding, Správa sociálních sítí (FB a IG)
Období spolupráce: březen 2017 – 2018

  ZADÁNÍ

Bigboard poptal agenturu LCG New Media, abychom připravili koncepci kampaní pro zvýšení prodeje ploch v online prostoru. Dalším cílem bylo cílem zvýšit povědomí o službě, cenách, možnosti prodeje a jejích výhodách a unikátnosti. Důležité také bylo vysvětlit, co Plakátov je a jak jednoduché je samotný proces objednání plochy.

  ZPRACOVÁNÍ

Pro Plakátov.cz jsme zajistili komplexní správu online prostředí a s velikým důrazem na synergii jednotlivých kroků napříč platformami: Google, Sklik, Facebook i Instagram, newsletter. Zároveň jsme se soustředili na atraktivní obsah jednotlivých kampaní, a to vše s cílem posílit povědomí o nejjednodušší formě venkovní reklamy, zvýšení návštěvnosti webu a především prodejů reklamních ploch skrze tento web. V rámci Facebook jsme založili profil Plakatov.cz, kde jsme díky vhodně zvolené komunikaci vytvořili přátelské prostředí, ve kterém jsme mohli pomoci a poradit českým firmám, živnostníkům i fyzickým osobám. Veškeré dění jsme pravidelně monitorovali a vyhodnocovali tak, aby vynaložené náklady na správu kampaně byly co nejefektivnější a velmi dobře zacílené.

Propagujte ve dne v noci! 🌃 Město nikdy nespí, a proto se vyplatí pořídit si taky osvětlený citylight. Vyberte si z...

Zveřejnil(a) Plakatov.cz dne Pátek 5. ledna 2018

Akce 3 za 2 pokračuje! Vyřešte lednovou kampaň ještě před 🎄 svátky a každý třetí billboard neplatíte! Čím víc si jich...

Zveřejnil(a) Plakatov.cz dne Čtvrtek 21. prosince 2017
Netradiční venkovní reklama

Dejte billboardům nový rozměr! Venkovní reklama, to nejsou jenom klasické plakáty. Ať už vaši kreativci 💡 vymyslí cokoli, v Plakátově dáme jejich nápadům tvar. 👉 http://plakatov.cz/

Zveřejnil(a) Plakatov.cz dne Středa 10. ledna 2018

Na sociálních sítích jsme zvolili milý, přátelský a neformální styl komunikace. Na fanouška mluví vždy Kluk z plakátu, který spojil všechny vizuály, je to on, kdo představuje portfolio a zároveň inspiruje, k čemu všemu se dají plochy použít a že to není zdaleka tak drahé, jak se zdá.

V rámci display kampaní a vyhledávacích kampaní jsme dosáhli vysoké proklikovosti a tedy i návštěvnosti webu. Texty i grafiku v inzerátech jsme průběžně sledovali a upravovali pro dosažení maximální efektivity.

Plakatov
Plakatov
Plakatov

  VÝSLEDKY

Výsledky se dostavili okamžitě. Za první 3 měsíce kampaně (březen 2017 až květen 2017) jsme zaznamenali zvýšení návštěvnosti eshopu oproti předchozímu období o 350 %, zvýšení konverzního poměru o 234 %. Velmi efektivní byl také newsletter – průměrná open rate byla 25,2 % (ale až 32 %), a průměrně prokliklo na web 5,7 % odběratelů (ale až 11,5 %).

350 %

Nárůst návštěvnosti webu

234 %

Zvýšení konverzního poměru

32 %

Open rate newsletteru

Pro projekt Plakátov.cz, který se zabývá prodejem billboardové reklamy po celé ČR, jsme hledali agenturu, která by nám byla schopna nabídnout komplexní zastřešení všech aktivit v online prostředí. Agentura LCG New Media se úkolu chopila skvěle a připravila komunikační strategii pro sociální sítě, čímž jsme výrazně posílili brand a dále výkonnostní kampaně skrze Google Adwords, což nám reálně zvedlo prodeje volných ploch. Oceňujeme pravidelné osobní setkání, kde nám byly prezentovány výsledky a předkládány další nápady na zlepšení.

Michal Tichý,
Business Development Manager
BigMedia (skupina Bigboard)