Celodenní kurz určený primárně pro majitele, ředitele, podnikatele a dále pro marketingové a brand manažery firem. Během školení získáte přehled o aktuálních trendech a novinkách v online světě, naučíte se strategii pro přípravu kvalitního obsahu i kampaní a také pochopíte specifika řízení spolupráce s influencery. Školení je doplněno o reálné příklady z praxe a jejich dopady na business, včetně diskuse nad aktuálními výzvami, kterým ve vaší firmě čelíte.
Kurz pro vás není vhodný, pokud se potřebujete naučit nastavovat a optimalizovat kampaně či psát obsah. Veškerá problematika je probírána z pohledu majitele/ředitele/manažera a je zaměřena více na plánování, strategii, vyhodnocování efektivity a práci s daty na sociálních sítích či jiných digitálních médiích.
Nenaučíme vás, jak zapnout reklamu v Business Manageru ani kde vložit příspěvek na Instagramu, ale spíše jak poznat, že je reklama dobrá/špatná, nebo co na Instagramu chtějí vaši zákazníci vidět.
Školení je rozděleno na 4 tématické bloky, s celkovou délkou trvání 8 h, včetně obědové pauzy a krátkými přestávkami mezi jednotlivými bloky.
Děkuji za velmi přínosné školení na téma sociální sítě, které bylo šité na míru dle našich požadavků. Profesionální přístup byl vidět jak na přípravě prezentace, tak v průběhu školení. Pan Lambert měl smysluplné odpovědi na všechny moje otázky, líbil se mi přesah který propojuje celý on-line marketing, tak aby vše dávalo smysl.
Po těchto zkušenostech jsme si nechali udělat od LCG audit našich aktivit na sociálních sítích. Dostalo se nám skvěle zpracované prezentace, konkrétních rad a návodů jak řešit nedostatky, které audit odhalil. Vše teď uvádíme v praxi a těšíme se na skvělé výsledky.
Linda Víšková
ERV Evropská pojišťovna, odd. marketingu a komunikace
Školení od LCG New Media pro mě bylo velice přínosné. Všechny media jsem znala, ale pouze z pohledu Hospitality segmentu a pan Lambert mě vysvětlil jak je to v celé šíři. Začala jsem už některé informace a nové znalosti používat a je to pro mě přínosné. Nejvíce mi pomáhá informace, kdy při kterém rozhodování zákazníka při prodeji, používat tu správnou marketingovou kampaň, tak aby byla co nejúčinnější.
Petra Grycová
předsedkyně Pražské krajské sekce Asociace Hotelů a Restaurací ČR
Školení od LCG New Media bylo velmi přínosné, protože byli ochotni připravit individuální školení Google Analytics opravdu šité na míru přímo mým potřebám. Pan Lambert mi vše detailně vysvětlil včetně praktických ukázek. Největší výhodu spatřuji v tom, že jsem se dozvěděla opravdu to, co jsem chtěla a využiji to ke své práci.
Kateřina Holá
TOMMY STACHI s.r.o., produktový koordinátor
Školení bylo velmi poučné a využitelné v praxi a v důležitých oblastech šlo do hloubky. Kladně hodnotíme i formu prezentace a tempo, kdy bylo možné klást okamžité doplňující dotazy. V neposlední řadě děkujeme i za profesionální přístup přednášejících. Výhodné bylo i přizpůsobení školení našim možným termínům.
Ing. Jiří Jeřábek
CIUR a.s., IT manager
CEO, Consultant & Online strategist
Vojtěch Lambert vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American Univesity. V roce 2012 založil LCG New Media. Předtím byl v rámci skupiny LCG součástí komplexních restrukturalizací několika korporací, kde se podílel na rozvoji obchodu a marketingu.
Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Pravidelně publikuje články a názory na dění v digitálním prostředí v Marketing&Media, Mediáři, a dalších. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, Edenred, HradyCZ, Bubbleology, Omega Pharma, BigBoard, Galerie Harfa a další.
Pro Business Institut sestavil a vede modul Online marketing v rámci MBA programu. Přednáší na odborných konferencích a vysokých školách (ČVUT nebo VŠE).
Zašlete prosím na email školitele info@lcgnewmedia.cz předem základní informace o vaší firmě a dotazy či problémy, které chcete v návaznosti na školení konzultovat. Školitel si předem vyhradí na každý dotaz čas a následně je s vámi v posledním bloku do detailu probere ve formě case studies.
Pokud nechcete tyto otázky probírat veřejně spolu s ostatními účastníky školení, je možné je probrat zvlášť osobně či přes videokonferenci.
Čas: 9:30 - 17:30
Tištěná prezentace pro vaše poznámky
Oběd + občerstvení po celý den
Free WiFi