Jak měřit a vyhodnocovat efektivitu marketingových aktivit

Celodenní kurz určený primárně pro majitele, ředitele, podnikatele a dále pro marketingové a brand manažery firem. Během školení získáte přehled v reklamních systémech a klíčových metrikách, sběru dat a práce s nimi, naučíte se vyhodnocovat veškeré investice v marketingu z manažerského pohledu a pochopíte, jak správně nastavovat KPIs v marketingu s ohledem na vaše byznys cíle. Školení je doplněno o reálné příklady z praxe a zahrnuje v ceně i odbornou konzultaci s lektorem.

Pro koho kurz není určen:

Kurz pro vás není vhodný, pokud se potřebujete naučit nastavovat a spravovat PPC a jiné kampaně či pracovat s jednotlivými platformami na úrovni marketingového specialisty. Veškerá problematika je probírána z pohledu majitele/ředitele/manažera a je zaměřena primárně na vyhodnocování efektivity a rentability jednotlivých aktivit v digitálním i offline marketingu, strategii, práci s daty a nastavování kontrolních mechanismů.

Nenaučíme vás, jak nastavit PPC kampaň v Google Ads ani jak poslat newsletter v Mailchimpu. Pochopíte však, které aktivity vám vydělávají peníze, budují komunitu, či plní jiné vaše byznys cíle. Naučíte se tyto aktivity správne vyhodnocovat a zároveň budete schopni kontrolovat (vaši agenturu, zaměstnance apod.) při jejich plnění.

Školení je rozděleno na 4 tématické bloky, s celkovou délkou trvání 8 h, včetně obědové pauzy a krátkými přestávkami mezi jednotlivými bloky.

Obsah kurzu:

Úvod

  • Úvod do měření a vyhodnocování marketingových aktivit.

1. Blok: systémy, data, metriky a návratnost investic

  • Systémy a sběr dat podle vašeho business modelu.
  • Základní metriky, rozdíly, interpretace.
  • Pokročilé metriky, rozdíly, interpretace.
  • Jak správně počítat ROI v marketingu.

2. Blok: vyhodnocování investic

  • Jak vyhodnocovat performance kampaně.
  • Jak vyhodnocovat brandové kampaně.
  • Jak vyhodnocovat další aktivity v digitálním marketingu.
  • Jak vyhodnocovat investice v offline marketingu.

3. Blok: atribuce a KPIs

  • Jak funguje atribuce a proč je důležitá při vyhodnocování.
  • Jaké modely (ne)sledovat a proč.
  • Jak správně nastavovat a vyhodnocovat KPIs v marketingu.
  • Konkrétní příklady.

4. Blok: diskuse: vyhodnocování marketingových investic ve vaši firmě, case studies

  • Řešení konkrétních problémů, které zašlou účastníci školení předem.
  • Case studies a reálné příklady z praxe.

Termíny a objednávka školení:


Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním údajů dle těchto Zásad o zpracování osobních údajů »

Reference:


ERV Evropská pojišťovna

Děkuji za velmi přínosné školení na téma sociální sítě, které bylo šité na míru dle našich požadavků. Profesionální přístup byl vidět jak na přípravě prezentace, tak v průběhu školení. Pan Lambert měl smysluplné odpovědi na všechny moje otázky, líbil se mi přesah který propojuje celý on-line marketing, tak aby vše dávalo smysl.

Po těchto zkušenostech jsme si nechali udělat od LCG audit našich aktivit na sociálních sítích. Dostalo se nám skvěle zpracované prezentace, konkrétních rad a návodů jak řešit nedostatky, které audit odhalil. Vše teď uvádíme v praxi a těšíme se na skvělé výsledky.

Linda Víšková
ERV Evropská pojišťovna, odd. marketingu a komunikace

Asociace hotelů a restaurací ČR

Školení od LCG New Media pro mě bylo velice přínosné. Všechny media jsem znala, ale pouze z pohledu Hospitality segmentu a pan Lambert mě vysvětlil jak je to v celé šíři. Začala jsem už některé informace a nové znalosti používat a je to pro mě přínosné. Nejvíce mi pomáhá informace, kdy při kterém rozhodování zákazníka při prodeji, používat tu správnou marketingovou kampaň, tak aby byla co nejúčinnější.

Petra Grycová
předsedkyně Pražské krajské sekce Asociace Hotelů a Restaurací ČR

TOMMY STACHI s.r.o.

Školení od LCG New Media bylo velmi přínosné, protože byli ochotni připravit individuální školení Google Analytics opravdu šité na míru přímo mým potřebám. Pan Lambert mi vše detailně vysvětlil včetně praktických ukázek. Největší výhodu spatřuji v tom, že jsem se dozvěděla opravdu to, co jsem chtěla a využiji to ke své práci.

Kateřina Holá
TOMMY STACHI s.r.o., produktový koordinátor

CIUR a.s.

Školení bylo velmi poučné a využitelné v praxi a v důležitých oblastech šlo do hloubky. Kladně hodnotíme i formu prezentace a tempo, kdy bylo možné klást okamžité doplňující dotazy. V neposlední řadě děkujeme i za profesionální přístup přednášejících. Výhodné bylo i přizpůsobení školení našim možným termínům.

Ing. Jiří Jeřábek
CIUR a.s., IT manager

O školiteli:


Vojtěch Lambert

Mgr. Vojtěch Lambert

CEO, Consultant & Online strategist

Vojtěch Lambert vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American Univesity. V roce 2012 založil LCG New Media. Předtím byl v rámci skupiny LCG součástí komplexních restrukturalizací několika korporací, kde se podílel na rozvoji obchodu a marketingu.

Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Pravidelně publikuje články a názory na dění v digitálním prostředí v Marketing&Media, Mediáři, a dalších. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, Edenred, HradyCZ, Bubbleology, Omega Pharma, BigBoard, Galerie Harfa a další.

Pro Business Institut sestavil a vede modul Online marketing v rámci MBA programu. Přednáší na odborných konferencích a vysokých školách (ČVUT nebo VŠE).


Chcete si ze školení odnést maximum? Využijte konzultace v ceně školení.

Zašlete prosím na email školitele info@lcgnewmedia.cz předem základní informace o vaší firmě a dotazy či problémy, které chcete v návaznosti na školení konzultovat. Školitel si předem vyhradí na každý dotaz čas a následně je s vámi v posledním bloku do detailu probere ve formě case studies.

Pokud nechcete tyto otázky probírat veřejně spolu s ostatními účastníky školení, je možné je probrat zvlášť osobně či přes videokonferenci.

Organizační informace:


  • Školení probíhá v kancelářích společnosti LCG New Media, s.r.o. na adrese Fabrička Offices, Pernerova 659/31a, Praha 8 - Karlín.
  • V ceně školení je zahrnut oběd, drobné občerstvení i nápoje jsou k dispozici během celého školení.
  • Prezentace je následně k dispozici v elektronické podobě v ceně.
  • Kapacita školení je max. 8 osob.

Čas: 9:30 - 17:30

Tištěná prezentace pro vaše poznámky

Oběd + občerstvení po celý den

Free WiFi

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookie. Další informace

Zavřít

Zaregistrujte se a sledujte novinky a tipy ze světa online marketingu. Dostanete jako první vědět hned jak vydáme nový Ebook nebo publikujeme nový článek na blogu.


Odesláním souhlasím se zpracováním osobních údajů
dle zákona 101/2000 sb.