Spása pro marketingové analytiky "VIVA REPORT"

7. 10. 2016 | Petra Vrbová

Pojďme uzavřít sázku. Kdybych vám zadala sledované období a webovou stránku a chtěla po vás, abyste zjistili počet návštěv stránky, podíl organického a placeného vyhledávání, počet konverzí a získaných fanoušků na Facebooku, Instagramu, LinkedIn a ještě Twitteru. Kdo by to stihl pod 2 minuty? Že by já? A z toho 1 minutu by trvala registrace a napojení sociálních sítí do neobyčejně užitečného nástroje jménem Viva Report – All your statistics in one place.

Jedná o se švédskou platformu pro souhrnnou analýzu nejen základních údajů z Google Analytics a nejrozšířenějších sociálních sítí. Tenhle šikovný nástroj vám na jedno kliknutí řekne i kolik návštěvníků přišlo na váš web přes Google, Bing, Yahoo, dále vám během jednoho klinutí ihned odpoví na to, kolik jste získali fanoušků na Facebooku, kolik lidí o vás mluvilo, jaký jste vzbudili zájem a mnoho dalších ukazatelů. Rovněž na téže stránce naleznete demografické i geografické informace o vašich fanoušcích včetně kompletního přehledu liků, komentů, sdílení a dosahu vašich příspěvků, stačí jen zadat sledované období a scrollovat dolů.

Lajk protočil panenky a skončil hned u druhé věty, ale analytici se zájmem hledají odkaz na Viva Report. Nevýhodou může být to, že je celý nástroj v angličtině (nebo norštině a švédštině) a také to, že není možné data exportovat. Na druhou stranu, vše je prostředkováno zdarma a velmi dobře poslouží k průběžnému kontrolování výsledků včetně porovnávání s jinými obdobími. Tak jé Viva report velice užitečný v tom, že chcete-li někomu poslat k náhledu výsledky určitého období, na to vám stačí danému člověku jen zkopírovat a poslat link. Nepotřebujete nikomu dávat přístup k zalogování a instrukcemi, jak dané výsledky zjistit.

Na trhu naleznete různé platformy nabízející stejné funkce, ale já vám za sebe vřele ze své zkušenosti doporučuji Viva Report, Your online statistics - All in one place.

Více informací naleznete na vivareport.com