TOP 7 nástrojů pro PPCčkaře

6. 8. 2019 | Ondřej Ptáček

Ušetřete si čas a práci s jednoduchými tooly:

  1. Tag Assistant - Pro rychlé zjištění, zda je nasazen Google Analytics kód nebo remarketingové kódy a jestli je implementován Google Tag Manager, případně v jakém jsou stavu.
  2. Ghostery - Funguje podobně jako Tag Assistant, ale tento tool je bere více do detailu, takže vidíte, zda web používá například adform, criteo, doubleclick apod.
  3. Keyword Wrapper - Rychle předělá klíčové slovo do shod, které si vyberete. Lehce použitelné v rozšíření pro Google Chrome.
  4. Keywords everywhere - Tohle perfektní rozšíření funguje na podobné bázi jako je plánovač klíčových slov v Google Ads, akorát online. Zadáte klíčové slovo do vyhledávače a po pravé straně vyběhnou výsledky s četností měsíčního vyhledávání, průměrnou CPC a velikostí konkurence. Načítají se i podobná a doporučená klíčová slova.
  5. Google Ads Editor - Bez toho se žádný PPCčkař neobejde. Obrovská výhoda je, že je možnost ho používat offline a pak veškerou práci nahrát do Google Ads. Import a export kampaní mezi systémy Google Ads a Sklikem také velice usnadní práci.
  6. Answerthepublic - Při psaní klíčového slova se vám zobrazí souhrnný přehled otázek co uživatelé vyhledávají a abecední doporučení pro rozšíření daného klíčového slova.
  7. Canva - Jednoduchý online program, díky kterému rychle vytvoříte reklamní bannery.