Nákup a optimalizování reklamy pro specifická publika v reálném čase
Real-time bidding (RTB) nebo také programatický nákup bannerových a video kampaní je inovativní model inzerce na internetu, který umožňuje nabízet reklamní prostor v reálném čase a umožňuje reklamním sítím a inzerentům přistupovat ke specifickým publikům. RTB využívá sofistikované algoritmy, aby inzerenti mohli získat přesnější data o svých uživatelích a cílit na ně s relevantními reklamami.
Všude kam se PPC dostane jen obtížně
Skrze RTB umístíme vaši reklamu na prémiová místa většiny populárních českých webů, kam se s klasickou PPC reklamou budete špatně dostávat. Můžete využívat interaktivních a animovaných bannerů nebo tzv. brandingů.
Brandové i výkonnostní kampaně na míru
RTB využíváme primárně pro brandové a akviziční kampaně. Zaměřujeme se na vysokou vizibilitu bannerů, proto mají tyto bannery lepší dopad na povědomí o značce. RTB lze využít i výkonnostně se zaměřením na nákup (v případě remarketingu nebo dynamického retargetingu).